1. 6. FEBRUĀRIS

    SPP darbnīca MIGA Ikšķiles novada PII URDAVIŅA audzēkņiem.

    Kādas ir piemērotākās telpas lāča, zivs vai putna dzīvei? Kā to formas vai veidus nosaka viņu atšķirīgās fiziskās īpašības un raksturi? Kam dzīvniekam noder viņa nagi, kažoks, četras ķepas, spārni, knābis, gari kāju pirksti, spuras, zvīņas, žaunas un kam cilvēks izmanto lāpstu, segu, multifunkcionālu traktoru, kāpnes, dakšiņu, knaģus, pleznas, bruņas, snorkelēšanas trubiņu? Kur vislabāk gulēt čūskai?

    Analizē uzzīmēta lāča, zivs vai putna raksturīgās iezīmes.
    Noskaidro, kā konkrētajam dzīvniekam raksturīgās iezīmes viņam palīdz dzīvot konkrētā vidē, un asociatīvi salīdzina ar cilvēka dzīvi.
    Fantazē naktsmītni lācim, zivij vai putnam, izvērtējot viņu vēlmes un vajadzības.

    Analizē rotaļu čūskas īpatnības, ar ko viņa atšķiras no lāča, zivs vai putna, un kāda telpa viņai būtu piemērotāka miegam. Būvē gultas vietu rotaļlietai.

    ARHITEKTI: Ilva Cīrule, Barbara Bula, Liene Stikāne, Zigmārs Jauja
    FOTO: Liene Stikāne
    ATBALSTA: VKKF, Krāsu serviss


  2. 24. JANVĀRIS

    SPP pulciņš FORMA SEKO FUNKCIJAI pieteiktajiem 5.—6.klašu skolēniem Arhitektu namā, Rīgā.

    ARHITEKTES: Ieva Skadiņa, Liene Stikāne
    FOTO: Liene Stikāne
    ATBALSTA: VKKF, Krāsu serviss


  3. 17. JANVĀRIS

    SPP pulciņš TORŅU SPĒLES pieteiktajiem 5.—6.klašu skolēniem Arhitektu namā, Rīgā.

    ARHITEKTES: Nora Saulespurēna, Ilva Cīrule
    FOTO: Ilva Cīrule
    ATBALSTA: VKKF, Krāsu serviss


  4. 10. JANVĀRIS

    SPP darbnīca [IZ]DZĪVOŠANA Rīgas Centra daiļmatniecības pamatskolas 9.klasēs

    VIRZIENS | VĒRTĪBAS | DRAUDI | LIEKAIS

    [dzeltens] uz priekšu | uz augšu | uz leju | zigzagā
    [sarkans] saule | vējš | ūdens | zvēri
    [zaļš] mode | krāsa | materiāls | konstrukcijas veids
    [zils] ticība | tehnoloģijas | tradīcijas | nacionālā identitāte

    ARHITEKTI: Ieva Skadiņa, Ilze Didrihsone, Barbara Bula, Liene Stikāne, Kārlis Narkevičs, Ivars Veinbergs
    FOTO: Indra Ķempe
    ATBALSTA: VKKF, Krāsu serviss


Built with Berta
it's time to create
some sections